Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Regulamin

1. WSTĘP

1.1. Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem internetowym www.planszostrefa.pl (zwany dalej Sklepem) jest:

ADIKOM Adam Sikorski
Łąki 72
05-870 Żukówka

Wpisany do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta m.st. Warszawy pod nr 13678

NIP 1181305777
REGON 015318503
e-mail: sklep@planszostrefa.pl

zwany dalej Firmą.

1.2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

1.3. Nabywcą towarów, oferowanych w Sklepie jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma, zwana dalej Klientem.

 

2. OFERTA

2.1. Przedmiotem transakcji są produkty wymienione w ofercie Sklepu w chwili składania zamówienia.

2.2. Ceny produktów znajdujących się w ofercie Sklepu są podane w złotówkach i zawierają podatek VAT.

2.3. Ceną wiążącą jest cena podana w Sklepie przy danym towarze w chwili składania zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji i promocyjnych na stronach Sklepu, bądź prowadzania w nich zmian.

 

3. ZAMÓWIENIE

3.1. Warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia.

3.2. Zamówienie może zostać złożone przez stronę www.planszostrefa.pl, mailem na adres sklep@planszostrefa.pl lub telefonicznie.

3.3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Dodatkowo pracownik Sklepu może kontaktować się z Klientem w celu potwierdzenia zamówienia przez telefon.

3.4. Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji tylko wówczas, jeśli Klient dokona jego potwierdzenia zgodnie z instrukcją. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia w ciągu 7 dni zamówienie zostanie anulowane.

3.5. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści potwierdzenia przyjęcia zamówienia, należy skontaktować się ze sklepem przy pomocy poczty elektronicznej pod adresem sklep@planszostrefa.pl.

3.6. W przypadku braku w magazynie części produktów objętych zamówieniem Klienta, Sklep wysyła do klienta wiadomość, na adres e-mail Klienta, wskazany w formularzu zamówieniowym, z informacją, jaki towar i w jakich terminach jest dostępny. Wiadomość zawiera także prośbę o podjęcie przez Klienta decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w sprawie zamówienia. W takiej sytuacji Klient może:

a) zrezygnować z realizacji zamówienia w całości;

b) wyrazić zgodę na wydłużenie czasu oczekiwania na realizację całego zamówienia;

c) wyrazić zgodę na podzielenie zamówienia na kilka paczek.

3.7. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13.00, w soboty oraz w niedziele i święta, obsługiwane będą następnego dnia roboczego.

3.8. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:

a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od Klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia;

b) w przypadku zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym Sklepu;

c) w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - w chwili autoryzacji karty.

3.9. Sklep zastrzega sobie prawo do:

a) anulowania zamówień jeżeli formularz zamówienia został nieprawidłowo wypełniony;

b) odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.

3.10. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

3.11. Do każdego zamówienia Sklep wystawia paragon lub, na życzenie Klienta, fakturę VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT wymagane jest podanie w uwagach przy zamówieniu danych firmy wraz z NIP. Paragony oraz faktury wystawiane są w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

3.12. Zmiany w wysyłce, rezygnacje z zamówienia możliwe są poprzez kontakt ze Sklepem pod adresem sklep@planszostrefa.pl.

3.13. Klient może wycofać złożone zamówienie jedynie e-mailem pod adresem sklep@planszostrefa.pl. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.


 

4. DOSTAWA

4.1. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

4.2. Wysyłka zakupionych towarów możliwa jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DHL lub usługi Paczkomaty 24/7.

4.3. Koszty dostawy:

a) W przypadku zamówień o wartości do 249,99zł, koszt wysyłki jest podany w zamówieniu;

b) W przypadku zamówień o wartości przekraczającej 250zł i przedpłacie na konto bankowe - wysyłka na terenie Polski jest darmowa.

4.4. Czas realizacji zamówienia:

Z reguły zamówienia są zrealizowane w ciągu 24h w dniach roboczych. W przypadku kiedy mamy większą ilość zamówień do zrealizowania, termin dostawy może ulec wydłużeniu. To szczególnie dotyczy okresu przedświątecznego.

4.5. Zwrot nie doręczonej paczki.

a) W przypadku zamówień wysłanych za pośrednictwem kuriera DHL, Klient powinien skontaktować się ze Sklepem jeżeli paczka nie zostaje do niego doręczona w ciągu 3 dni roboczych od daty nadania.

b) W przypadku zamówień wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej, Klient powinien skontaktować się ze Sklepem jeżeli paczka nie zostaje do niego doręczona w ciągu 7 dni roboczych od daty nadania.

 

5. PŁATNOŚĆ

Klient może wybrać jedną z następujących formy płatności za zamówione towary:

a) przelew: cena za towar zostanie przelana na rachunek bankowy Sklepu podany podczas składania zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

b) za pobraniem: należność pobiera kurier, listonosz lub opłaca się przesyłkę w paczkomacie. Tę formę płatności można wybrać zaznaczając jako sposób dostawy odpowiednio Kurier DHL – pobranie,  Kurier Pocztex48 – pobranie lub paczkomat - pobranie.

c) kartą płatniczą lub płatnością online za pośrednictwem Systemu Płatności Shoper obsługiwanemu przez Krajową Instytucję Płatniczą Blue Media.


System Bluemedia umożliwia realizację płatności za pośrednictwem kart płatniczych: VISA, MasterCard, Diners Club oraz płatności online:

mTransfer – mBank

MultiTransfer – MultiBank

Płacę z Inteligo - Inteligo

Przelew24 – BZ WBK

Płacę z iPKO – PKO BP

Płać z Nordea – Nordea

Pekao24Przelew – Pekao

LUKAS e-przelew – Lukas Bank

Przelew z Millennium – Millennium

Przelew z MeritumBank – MeritumBank

Przelew z EuroBank - EuroBank

Przelew z Raiffeisen – Raiffeisen Bank

Przelew z GetinBank – GetinBank

Przelew z BPH – BPH

Przelew z ING – ING Bank

Przelew z Citibanku – Citibank

Przelew z Polbanku – Polbank

Przelew z Kredyt Banku – Kredyt Bank

Przelew z BGŻ – BGŻ

Przelew z Deutsche Banku – Deutsche Bank

Przelew z Bankiem Pocztowym – Bank Pocztowy

Przelew z InvestBank – InvestBank.

W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa, Państwa transakcje kartami płatniczymi realizowane są w wariancie Protected Payment uwzględniającym dodatkową weryfikację osób dokonujących płatności.

Autoryzacja płatności następuje maksymalnie w terminie do:

- 1 godziny w przypadku płatności dokonywanych w drodze przelewów internetowych,

- 24 godzin w przypadku płatności dokonywanych przy użyciu kart płatniczych,

przy czym bieg tych terminów rozpoczyna się z chwilą dokonania przez Klienta wszystkich wymaganych przez Partnerów BlueMedia i określonych na ich stronach internetowych czynności niezbędnych do zatwierdzenia płatności.

Zasady dokonywania płatności przez Klientów za pośrednictwem BlueMedia:

a) Płatności za pośrednictwem BlueMedia mogą dokonywać wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym instrumentem, w oparciu o który następuje realizacja płatności, w szczególności daną kartą płatniczą może posługiwać się wyłącznie jej uprawniony posiadacz. Wykryte przez BlueMedia przypadki nadużyć będą zgłaszane bezpośrednio do właściwych wydziałów Policji.

b) Sklep udostępnia Klientom odpowiedni formularz transakcji. Dane z formularza są automatycznie przekazywane do Partnera Systemu BlueMedia.

c) Klient, po zatwierdzeniu formularza transakcji w Sklepie i wybraniu formy płatności za pośrednictwem BlueMedia, jest automatycznie przekierowywany odpowiednio: w przypadku płatności dokonywanych przy użyciu karty płatniczej – na stronę internetową Partnera BlueMedia będącego centrum autoryzacyjno-rozliczeniowym, w przypadku płatności w drodze przelewu internetowego – na stronę internetową Partnera BlueMedia będącego bankiem, a w przypadku płatności w drodze przelewu tradycyjnego – na stronę internetową Serwisu BlueMedia.

d) W celu dokonania płatności Klient powinien potwierdzić dokonanie płatności na stronach internetowych odpowiedniego Partnera BlueMedia zgodnie z zasadami określonymi przez tego Partnera. W przypadku dokonywania jakichkolwiek zmian w formularzu płatności udostępnionym na tych stronach i automatycznie uzupełnionym przez BlueMedia, płatność może nie zostać zrealizowana.

Postępowanie reklamacyjne dotyczące płatności za pośrednictwem Systemu BlueMedia.

Reklamacje dotyczące płatności składane przez Klientów powinny być kierowane bezpośrednio do Sklepu. Reklamacje Sklep rozpatrzy w pierwszej kolejności we własnym zakresie. W przypadku ustalenia, że przyczyny reklamacji nie leżą po stronie Sklepu, Sklep przekaże reklamację do BlueMedia, prowadzącej płatności elektroniczne.

Zgłoszone reklamacje BlueMedia rozpatruje w terminie 30 dni od dnia ich zgłoszenia. W przypadku, gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga podjęcia przez BlueMedia współdziałania z Partnerami Systemu BlueMedia, termin ten może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do uzyskania od Partnera Systemu BlueMedia odpowiednich informacji.

 

6. ZWROTY

6.1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.), Klient będący konsumentem jest uprawniony, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru.

6.2. Zwrotowi podlega tylko towar nie używany, nie kopiowany ani w żaden sposób zniszczony. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginały dokumentów zakupu i dostawy oraz oświadczenie zwrotu. Jednocześnie prosimy o powiadomienie Sklepu o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem e-mail: sklep@planszostrefa.pl.

6.3. Zwracany towar powinien być wysłany wyłącznie na adres magazynu: Planszostrefa.pl, ul. Łąki 72A, 05-870 Błonie.

6.4. W terminie 7 dni od otrzymania oświadczenia o zwrocie, Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę, stanowiącą pełną cenę zwróconego towaru wraz z kosztami wysyłki, wskazaną na dokumencie zakupu, przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta. Jeśli klient płacił kartą (VISA, Mastercard), zwrot zostanie przekazany na tę kartę.

6.5. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Koszty przesyłki zwracanego towaru do Sklepu ponosi Klient w całości.

6.6. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

 

7. REKLAMACJE

7.1. Po otrzymaniu przesyłki Klient zobowiązany jest ją rozpakować w obecności listonosza lub kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu zobowiązany jest sporządzić protokół podpisany przez Klienta oraz listonosza lub kuriera. Po sporządzeniu protokołu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem. Wszelkie reklamacje będą uwzględniane jedynie po dostarczeniu protokołu reklamacyjnego sporządzonego w sposób opisany powyżej.

7.2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady jest uprawniony do skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych.

7.3. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu, tj. paragonu lub faktury VAT.

7.4. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są fabrycznie nowe oraz objęte są gwarancją producenta. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 z późn. zm.).

7.5. Reklamację należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail sklep@planszostrefa.pl.

7.6. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary.

7.7. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

7.8. Reklamowany towar powinien być wysłany wyłacznie na adres magazynu: Planszostrefa.pl, ul. Łąki 72A, 05-870 Błonie.
 

8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

8.1. Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 z późn. zm.), Firma zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klienta. Zgodnie powyższą ustawą Klient ma prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z naszej bazy danych.

8.2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Firmę danych osobowych Klienta zawartych w zamówieniu, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 z późn. zm.).

8.3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na udostępnienie przez Firmę danych osobowych Klienta zawartych w zamówieniu następującym firmom celem realizacji zamówienia: ADIKOM Adam Sikorski  z siedzibą w Warszawie przy Łąki 72, Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, UPS Polska Sp. z.o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prądzyńskiego 1/3.

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

9.1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Firmą.

9.2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd w Warszawie.

9.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

9.4. Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim. Językiem zawarcia umowy jest język polski.

9.5. Klient potwierdzając zamówienie potwierdza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje warunki w nim zawarte.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl