Alchemicy: Królewski Golem
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2-4 |
Zalecany wiek | od 14 lat |
Czas zabawy | ok. 90-120 minut |
Projektant | Matúš Kotry |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Opis
Nad czym pracują moi koledzy po fachu? Od wielu tygodni siedzą zamknięci w swoich laboratoriach i tylko sporadycznie składają potajemne wizyty w królewskiej bibliotece. Czy to możliwe, że również pracują nad rozwiązaniem królewskiej zagadki? Głupcy! Wzory chemiczne, których szukają w królewskiej encyklopedii, zostały napisane przeze mnie! Tylko ja znam prawdziwą naturę korzenia mandragory i tylko mi uda się ożywić królewskiego golema!
W Królewskim Golemie znajdują się tak naprawdę 4 rozszerzenia:
- Dzięki Kapitałowi Początkowemu gracze będą mieć okazję dopasować początkowe zasoby swoich laboratoriów do własnych potrzeb.
- Rozszerzenie Duży Ruch sprawi, że każda runda będzie inna, bo za każdym razem na polach kolejności pojawią się nowe nagrody (i nowe koszty!).
- Królewska Encyklopedia to zupełnie nowy obszar do publikacji badań.
- Wreszcie sam Projekt "Golem", który postawi przed graczami nie lada wyzwanie – będą musieli ożywić istotę ulepioną z gliny i magii.
Kapitał Początkowy i Duży Ruch nadają się dla początkujących graczy, Królewska Encyklopedia dla zaznajomionych z grą podstawową, a Projekt "Golem" dla graczy zaawansowanych, szukających nowego dedukcyjnego wyzwania.
Wszystkie cztery rozszerzenia można łączyć w dowolny sposób - oprócz Projektu "Golem", z którego należy korzystać wraz z Królewską Encyklopedią.
Jesteście gotowi wznieść się na wyżyny alchemicznego rzemiosła?
UWAGA! Ten dodatek nie jest samodzielną grą. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Alchemicy
Warto zobaczyć: | |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.