Automobile (edycja angielska)
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 3-5 |
Zalecany wiek | od 12 lat |
Czas zabawy | ok. 90-120 minut |
Autor | Martin Wallace |
Wydanie | angielskie |
Instrukcja | angielska |
Złożoność | dla średnio-zaawansowanych |
Zależność językowa | brak tekstu |
Opis
"Kolor?... Może być każdy, pod warunkiem, że będzie to czarny." Henry Ford, 1914.
Automobile to gra ekonomiczna, której temat kręci się wokół samochodów. Uczestnicy rozgrywki wcielają się w role przedsiębiorców działających na amerykańskim rynku motoryzacyjnym początku XX wieku. Prowadzą własne koncerny, budują fabryki samochodów, organizują sieci sprzedawców i inwestują w rozwój technologiczny swoich zakładów. To od decyzji graczy zależy, czy skoncentrują się na produkcji tanich aut, na które popyt rośnie najszybciej, samochody średniej klasy o stabilnym popycie lub ekskluzywne, drogie limuzyny dla najzamożniejszych klientów.
To, na ile nasza inwestycja będzie opłacalna, uzależnione jest od popytu na określony rodzaj aut, wielkość sieci sprzedaży i zaawansowanie technologiczne naszych projektów na tle konkurencji. Gracze będą wprowadzać na rynek coraz nowocześniejsze modele samochodów, wymuszając na innych zamykanie fabryk produkujących stare konstrukcje lub obniżanie cen produkowanych samochodów. Jeśli graczowi nie uda się zaopatrzyć własnej sieci sprzedaży w odpowiednią ilość samochodów, jego dystrybutorzy zbankrutują, pociągając jego koncern za sobą.
W trakcie rozgrywki gracze mogą korzystać z pomocy tak sławnych inżynierów i producentów jak Ford, Kettering czy Chrysler. Ich specjalne zdolności ułatwią grającym zmagania z twardymi prawami rynku motoryzacyjnego.
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.