Carcassonne (druga edycja polska)

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2-5
Zalecany wiek od 8 lat
Czas zabawy ok. 30-60 minut
Autor Klaus-Jurgen Wrede
Cena: 99,90 zł 99.90
ilość szt.
Zyskujesz 19 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 4
Wydawca: Bard

Opis

Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką.

Carcassonne zawsze sprawiało imponujące wrażenie przyciągając turystów. Targi, domy oraz ulice uczyniły wspaniałą atrakcję dla przybyłych turystów. Teraz ty masz szansę zbudować własne Carcassonne!!! Gracze budują mury, wieże, zakładają targi i przydzielają poddanych w standardowy sposób.

UWAGA! Teraz z nową grafiką i odświeżoną instrukcją!

Zawiera mini - dodatki Opat oraz Rzeka!

NAGRODY:

  • Złoty Medal Targów Games&Toys - Łódź 2011
  • Zwycięzca Gra Roku 2001 (Niemcy)
  • Zwycięzca Deutscher SpielePreis 2001 (Niemcy)
  • Finalista Najlepsza Gra Rodzinna według Games Magazine 2002

Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:
  • instrukcja
  • 84 kafle terenu
  • 1 tor punkacji
  • 45 pionków w 5 kolorach

Polecamy również:

Co inni sądzą o tym produkcie? (2)

16 lutego 2016

Nowe, odświeżone wydanie bardzo znanej i cenionej gry. Mnie osobiście nowa szata graficzna nie do końca przekonuje, ale w Carcassonne gram bardzo chętnie. Dobra gra dla każdego, dla początkujących, średnio-zaawansowanych i zaawansowanych graczy. Duża regrywalność dzięki losowemu dociąganiu płytek oraz licznym dodatkom. Trochę kombinowania, a przy tym dobra zabawa.

1 maja 2017

OCENA 4/5 : Carcassonne - siłą gry jest dobry pomysł w eleganckim wydaniu. Rozgrywka jest lekka, zasady dziecinnie proste, a rywalizacja daleka od agresywnej i niszczycielskiej. Tutaj nie niszczy się rywali, można co najwyżej lekko pokrzyżować im plany. Cechy te łącznie czynią z Carcassonne świetną grę familijną: dzieci nie będą mieć problemów z opanowaniem zasad, zaś rodzice z pewnością nie będą się podczas rozgrywki nudzić. Standardowy zestaw jest dość skromny, ale w gronie droższych i tańszych dodatków można znaleźć zestawy w ciekawy sposób rozbudowujące standardowe zasady. Tak więc odpowiedni dobór rozszerzeń pozwala dostosować poziom komplikacji do naszych potrzeb, co także przemawia na plus. Nie trzeba w zasadzie wspominać, że Carcassonne to gra w pełni niezależna językowo. Ogólnie – rzecz godna polecenia, oczywiście dla tych, którzy szukają lekkiej, familijnej gry, a nie wyrafinowanej, skomplikowanej strategii, którą Carcassonne zdecydowanie nie jest.