Greenland (3rd edition)
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 1-4 |
Zalecany wiek | od 12 lat |
Czas zabawy | ok. 90-120 minut |
Projektant | Phil Eklund, Philipp Klarmann |
Wydanie | angielskie |
Instrukcja | angielska |
Złożoność | dla wymagających graczy |
Zależność językowa | dużo tekstu - wszyscy gracze powinni znać język |
Opis
Trzech graczy reprezentuje plemiona Norse (czerwony), Tunit (zielony) i Thule (żółty) zamieszkujące Grenlandię od XI do XV wieku. Plemiona próbują zabezpieczyć żywność, zasoby i technologie, aby zwiększyć rozmiar swojego plemienia i wspierać dzieci i starszych. Hodują zwierzęta gospodarskie, a jednocześnie chronią je przed drapieżnikami i gromadzą zasoby, zbierając punkty zwycięstwa. Musisz stawić czoła pogodzie i warunkom naturalnym. W grze możesz wysłać także swych myśliwych na polowanie na zwierzęta zamieszkujące Grenlandię - ale uważaj , niektórzy mogą nie wrócić!
Warto zobaczyć: | ||
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Oleksandr Parubets
Ciekawa i bardzo zabawna rzecz, ale, niestety, samouczek tu o wiele więcej, niż samej gry. Długo, dużo przypadkowości , sztywne interakcji i skromny wygląd – wszystko to bynajmniej nie na korzyść Greenland, który raczej nie będzie chciał zdobyć, gdy półki uginają się od bardziej atrakcyjnych gier. Przypomnę, że przed nami zbliżony do rzeczywistości symulator przetrwania i rywalizacji o terytorium trzech północnych plemion w warunkach śniegu i trudnych Grenlandii w okresie od 11 do 15 wieku. W sumie, trzech partii wystarczyło, aby poznać wszystkie szczegóły i ciekawe momenty tej gry i opanować przedstawiony w niej materiał naukowy. Podsumowanie: zbyt specyficzna