Jak Wściekłe Psy
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 6-12 |
Zalecany wiek | od 14 lat |
Czas zabawy | ok. 30-60 minut |
Projektant | Matthew Grosso, Andy Patton |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Złożoność | dla początkujących |
Opis
Jak Wściekłe Psy to prawdziwe ucieleśnienie dynamicznej, niezwykle interaktywnej gry imprezowej. Zadaniem graczy wcielających się w gangsterów jest podzielenie łupów, choć bardziej adekwatnym określeniem byłoby "wyeliminowanie konkurencji". W serii maksymalnie kilku rund gracz decydować będą, którego gracza zamierzają "nafaszerować ołowiem" i pozbawić udziału w łupie.
Na czym polega gra?
To bardzo proste:
1. Gracze zagrywają karty głosowania wskazując, kogo mają zamiar "odstrzelić".
2. Kiedy każdy podejmie decyzję, karty zostają odkryte. Nieszczęśnik, który otrzymał najwięcej głosów "ginie" i na chwilę odpada z rozgrywki. Ponadto giną wszyscy... którzy na niego NIE zagłosowali.
3. Gracze rozgrywają kolejne rundy głosowań, aż do momentu, w którym zostanie wyłącznie jeden lub dwóch "żywych".
4. Jeżeli pozostał wyłącznie jeden żywy gracz, zgarnia cały łup. Jeżeli pozostało dwóch, muszą się ze sobą porozumieć i albo sprawiedliwie podzielić, albo próbować zdradzić wspólnika.
5. Po dokonaniu podziału łupów wszyscy gracze wracają do gry i dzielą kolejny łup. Zwycięża ten, kto zdobędzie odpowiednio dużą sumkę w złocie.
Esencją gry są negocjacje, w których nie obowiązują żadne reguły. Nie ma znaczenia, czy poślesz komuś przelotne spojrzenie, delikatnie kopniesz kogoś pod stołem, czy wyślesz ukradkiem wiadomość SMS. Musisz jednak uważać. Jeżeli gracz domyśli się, że może zostać celem ataku, będzie miał możliwość obrony i "zabicie" jednego z napastników!
Dla kogo jest ta gra?
Jak Wściekłe Psy to idealna gra dla:
- dużych grup graczy (nawet 12);
- miłośników negocjacji, blefu, odczytywania delikatnych sygnałów werbalnych i mowy ciała;
- wielbicieli negatywnej interakcji;
Warto zobaczyć: | |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.