Kajko i Kokosz - Wielki wyścig
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 3-5 |
Zalecany wiek | od 6 lat |
Czas zabawy | poniżej 30 minut |
Autor | Adam Kałuża |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Złożoność | dla początkujących |
Opis
Wśród gęstego boru, nieopodal jeziora, dumnie wznosił się gród Kasztelana Mirmiła. W Mirmiłowie panował spokój i nic nie zakłócało życia beztroskich mieszkańców grodu. Pewnego dnia przybył do grodu książęcy prezes krzepy i turniejów i oznajmił radosną nowinę:
„Z polecenia Księcia Bolka, Mirmiłowo wybrane zostało gospodarzem zbliżającego się Wielkiego Wyścigu. Na zwycięzcę zawodów czeka skrzynia dukatów oraz niebywała sława!”
Masz do wyboru 6 postaci: Kajka, Kokosza, Mirmiła, Hegemona, Jagę oraz Łamignata. Rozwijaj umiejętności wybranej postaci, zbieraj przydatne podczas wyścigu przedmioty, a nieprzydatne... podrzucaj swoim rywalom! Rozważnie wybieraj drogę, nie daj się posiekać zbójcerzom na plasterki i zdobądź najwięcej dukatów!
- 1 dwustronna plansza (7 elementów)
- 6 pionków postaci
- 6 kostek
- 6 kart postaci
- 50 dukatów
- 12 żetonów niespodzianek
- instrukcja
Ciekawe linki:
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Michał Gościniak
Lubię gry Adama Kałuży, ale nie moge zrozumiec jak można było tak zepsuć taką świetną tematykę. Jak dla mnie gra jest nieco bardziej rozbudowaną wersją chińczyka. W grupie docelowej nie wzbudziła specjalnego zainteresowania (który 6+ latek pamięta Kajka i Kokosza?). Dla starszych, sentymentalnych graczy mechanika absolutnie niestrawna...