Na skrzydłach

Podstawowe informacje

Liczba graczy 1-5
Zalecany wiek od 10 lat
Czas zabawy ok. 60-90 minut
Projektant Elizabeth Hargrave
Wydanie polskie
Instrukcja polska
Złożoność dla średnio-zaawansowanych
Dostępność: w magazynie
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Cena: 199,90 zł 199.90
ilość szt.
Zyskujesz 39 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 0
Wydawca: Wydawnictwo Rebel
Kod produktu: 9865

Opis

Kolorowe ptaki, szelest skrzydeł i cisza rezerwatu

W tej przepięknie ilustrowanej grze uczestnicy rozwijają własne rezerwaty, które są ostoją dla wielu różnorodnych gatunków ptactwa. Każdy kolejny okaz stanowi szansę na wzbogacenie naszej kolekcji, a także rozwój rezerwatu i realizację celów.

Na czym to polega?

Podczas zabawy każdy z graczy będzie rozwijał swój własny rezerwat poprzez wykładanie na specjalną planszę kart ptaków. Gra składa się z następujących po sobie tur. Aby wykonać jedną z dostępnych akcji, należy umieścić kostkę akcji w odpowiednim miejscu swojej planszy. Z każdą rundą (a będzie ich cztery), gracze będą mieli coraz mniej akcji do wykorzystania, ale ich efekty będą bardziej rozbudowane. Na samym początku gra będzie szła szybciej, jednak w miarę krystalizowania się strategii, poszczególne tury mogą zajmować coraz więcej czasu.

Każdorazowo gracz może wybierać z czterech rodzajów akcji:

  1. Po opłaceniu kosztu w pożywieniu i jajkach możemy zagrać ptaka z ręki i umieścić go we właściwym dla niego środowisku (w odpowiednim rzędzie).
  2. Zdobyć pożywienie według dostępnych w puli kości pożywienia.
  3. Złożyć jaja, tzn. pobrać jedno z zasobów i umieścić na karcie odpowiedniego ptaka.
  4. Dobrać karty ptaków.

Trzy ostatnie akcje powodują również aktywację zdolności ptaków w danym rzędzie, co oznacza, że możemy skorzystać z efektów opisanych na kartach poszczególnych ptaków.

Gdy wszyscy gracze wykorzystają swoje kości akcji, runda się kończy. Każdy z graczy odnotowuje swoje miejsce w realizacji celów. Na koniec gry punkty otrzymujemy za zagrane ptaki (każdy z nich ma własną wartość punktową), cele z planszy, karty bonusowe, jajka i pożywienie na kartach ptaków oraz dodatkowe karty.

Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:
  • 5 plansz graczy
  • wieża kości
  • notes punktacji
  • 170 kart ptaków
  • 26 kart bonusowych
  • 75 jaj
  • 5 kości pożywienia
  • 40 kostek akcji
  • 103 żetony pożywienia
  • 8 dwustronnych żetonów celów
  • znacznik pierwszego gracza
  • plastikowa tacka na karty
  • plansza celów
  • załącznik
  • instrukcja

Co inni sądzą o tym produkcie? (0)