Power Grid - Robots
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2-5 |
Zalecany wiek | od 13 lat |
Czas zabawy | ok. 90-120 minut |
Autor | Friedemann Friese |
Wydanie | angielskie |
Instrukcja | angielska |
Złożoność | dla początkujących |
Zależność językowa | brak tekstu |
Opis
W końcu stawiany jest przed Tobą nowy przeciwnik - robot, który zachowuje się jak dodatkowy gracz. Zróżnicowane akcje i specjalne zdolności, z których może korzystać tworzą z niego naprawdę wymagającego przeciwnika. Jeśli będziesz jednak wystarczjąco kreatywny, możesz wykorzystać jego postać do pokrzyżowania szyków pozostałym graczom.
Power Grid: The Robots zaprojektowany został z myślą o 2 graczach, sprawdza się również w wariancie pięcioosobowym. Do rozgrywki można także wprowadzić więcej niż jednego robota. Dodatkowa ilość żetonów, dająca łączną liczbę 30 (6 różnych żetonów na każdą fazę) odmieni i pozwoli na nowo odkryć Twoja rozgrywkę w Power Grid.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Michał Król
Super dodatek, bez niego gra w dwie osoby jest dość nudna. Błyskawiczna dostawa z planszostrefy - polecam :)
imię i nazwisko
Długo szukałem tego dodatku, angielska wersja jest najlepszą z dostępnych na polskim rynku (brak wersji tego dodatku w wersji PL)
Marcin
Robbie the Robot, czyli świetny symulator trzeciego gracza. Tacy są zresztą najlepsi - robią zamieszanie, ale na zwycięstwie im nie zależy. :) To taki swoisty protoplasta automy, chociaż bardziej chodzi jemu o ograniczenie naszych ruchów aniżeli nam o jakąś ostrą z nim rywalizację - mam na myśli rzecz jasna wynik końcowy. Dobra opcja dla pary, chociaż wersja doładowana Wysokiego Napięcia proponuje nam jeszcze inne rozwiązanie dla gier dwuosobowych (ale w sumie tylko dla takich). Robot może uczestniczyć w rozgrywce także przy trzech lub czterech graczach, co samo w sobie może być niezwykle interesującym doświadczeniem. :) Ja na więcej niż 2 osoby z robotem nie grywam, ale słyszałem o takich przypadkach i bywało wesoło. Ogólnie robota buduje się z kilku puzzlowatych kafelków, które mówią nam, w jaki sposób będzie się on zachowywał w poszczególnych etapach gry. A zatem z jednej strony nam przeszkadza, z drugiej wiemy dokładnie co zrobi, więc jakoś możemy się na to przygotować.