Scythe: The Rise of Fenris
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 1-7 |
Zalecany wiek | od 12 lat |
Czas zabawy | ok. 120-150 minut |
Projektant | Ryan Lopez DeVinaspre, Jamey Stegmaier |
Wydanie | angielskie |
Instrukcja | angielska |
Opis
Empires have risen and fallen in the aftermath of the Great War, and Europa stands on the precipice of a new era. The economy is robust, morale is high, and defenses are strong. There are reports from the countryside of strange soldiers with glowing eyes, but they seem distant and harmless.
Scythe: The Rise of Fenris, the conclusion to the Scythe expansion trilogy, enables two different options for any player count (1-5 if you have Scythe; 1-7 players if you have Invaders from Afar):
- Campaign (8 games): The story of Scythe continues and concludes with an 8-episode campaign. While the campaign includes surprises, unlocks, and persistent elements, it is fully resettable and replayable.
- Modular (11 modules): Instead of—or after—the campaign, the new modules in The Rise of Fenris can be used in various combinations to cater to player preferences. These modules are compatible with all Scythe expansions, and they include a fully cooperative module.
UWAGA! Ten dodatek nie jest samodzielną grą. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Scythe |
Warto zobaczyć: | |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Piotr Chróściewicz
absolutnie ganialny dodatek, doklada kampanie w stylu nie-legacy, mozliwe jest wielokrotne powtarzanie rozgrywek. kazdy dodawany element moze byc pozniej wykorzystywany jako alternatywny modul do rozgrywek standardowych. (LEKKI SPOILER): 2 nowe frakcje, system sojuszy, moduly ulepszen i wiele wiele innych. wg mnie jeden z absolutnie najlepszych dodatkow do gier planszowych jaki powstal. No brainer jesli lubisz Scythe. Warto. Trzeba!
Dawid Lisicki
Żeby nie zdradzać praktycznie nic. Jeśli lubisz Scythe to na pewno chcesz tego dodatku (i się nie zawiedziesz). pomimo, że rozgrywanie i odkrywanie daje dużo frajdy, myślę, że otwarte podejście do modułów może być równie popularne. Oczywiście tracimy element niespodzianki, ale prócz tego praktycznie nic.