T.I.M.E Stories (including Asylum Mission)

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2-4
Zalecany wiek od 10 lat
Czas zabawy ok. 60-90 minut
Projektant Manuel Rozoy
Wydanie angielskie
Instrukcja angielska
Złożoność dla średnio-zaawansowanych
Zależność językowa dużo tekstu - wszyscy gracze powinni znać język
Dostępność: niedostępny
Cena: 169,90 zł 169.90
ilość szt.
Zyskujesz 33 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 0
Kod produktu: 5301

Opis

The T.I.M.E Agency protects humanity by preventing temporal faults and paradoxes from threatening the fabric of our universe. As temporal agents, you and your team will be sent into the bodies of beings from different worlds or realities to successfully complete the missions given to you. Failure is impossible, as you will be able to go back in time as many times as required.

T.I.M.E Stories is a narrative game, a game of "decksploration". Each player is free to give their character as deep a "role" as they want, in order to live through a story, as much in the game as around the table. But it's also a board game with rules which allow for reflection and optimization.

At the beginning of the game, the players are at their home base and receive their mission briefing. The object is then to complete it in as few attempts as possible. The actions and movements of the players will use Temporal Units (TU), the quantity of which depend on the scenario and the amount of players. Each attempt is called a "run"; one run equals the use of all of the Temporal Units at the players' disposal. When the TU reach zero, the agents are recalled to the agency, and restart the scenario from the beginning, armed with their experience. The object of the game is to make the perfect run, while solving all of the puzzles and overcoming all of a scenario’s obstacles.

The base box contains the entirety of the T.I.M.E Stories system and allows players to play all of the scenarios, the first of which — Asylum — is included. During a scenario, which consists of a deck of 120+ cards, each player explores cards, presented most often in the form of a panorama. Access to some cards require the possession of the proper item or items, while others present surprises, enemies, riddles, clues, and other dangers.

You usually take possession of local hosts to navigate in a given environment, but who knows what you'll have to do to succeed? Roam a med-fan city, looking for the dungeon where the Syaan king is hiding? Survive in the Antarctic while enormous creatures lurk beneath the surface of the ice? Solve a puzzle in an early 20th century asylum? That is all possible, and you might even have to jump from one host to another, or play against your fellow agents from time to time...

In the box, an insert allows players to "save" the game at any point, to play over multiple sessions, just like in a video game. This way, it's possible to pause your ongoing game by preserving the state of the receptacles, the remaining TU, the discovered clues, etc.

T.I.M.E Stories is a decksploring game in which each deck makes anything possible!

 


 

  Warto zobaczyć:
 

 

Polecamy również:

Co inni sądzą o tym produkcie? (2)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

5 maja 2016

Gra, której zakup odkładaliśmy ze względu na piętno jednorazowości. I szkoda! Stanowczo gra-odkrycie ostatnich miesięcy. Wciąga. Zawartość podstawowego pudełka oddaje klimat sterylnego laboratorium, gdzie tylko odbywają się transfery w czasie. Plusem jest zabawny system "zapisywania" gry i idealnie przystosowana do tego wypraska. I klimat. Przede wszystkim klimat. Obłęd. Jestem teraz po rozegraniu trzech scenariuszy, czeka na mnie czwarty i już wiem, że na pewno zakupię też wszystkie przyszłe. nawet mimo małych niedociągnięć, jak nie do końca spinająca się historia, gra się bardzo broni klimatem i sposobem angażowania postaci. To świetny tytuł na przyjacielskie posiedzenia.

7 maja 2016

T.I.M.E Stories jest kooperacyjną grą, która jest wyjątkowo innowacyjna. Graczy podróżują w czasie i próbują niedopuszczać do pewnego wydarzenia, którego nie znamy na początku rozgrywki. Jest to gra, która odpowiada historię, w której każdy z graczy wybiera jeden z dostępnych postaci i rozgrywka jest trochę podobna do RPG. Pudełko podstawowe zawiera wszystkie elementy, które są potrzebne do rozgrywki i pierwszy scenariusz „The Asylum”, w którym znajdujemy się w roku 1921 w szpitalu psychiatrycznym we Francji. Scenariusz ten nam zajmuje ok. 4-5 godzin. Skoro po końcu historii znamy wszystkie zagadki, już nie będziemy mogli grać w ten sam scenariusz. Można dokupić dodatkowe scenariusze, które są dostępne po ok. 100 zł. Skoro jest to naprawdę wyjątkowa gra, która jest zupełnie inna niż wszystko, w co grałem dotychczas bardzo polecam grę. Gra tworzy wyjątkowy klimat, który jest naprawdę bardzo fajny. Zajmowało mi to 6 miesięcy, aż się przekonałem kupić grę, w którą mogę tylko grać ograniczoną ilość godzin. Dam tylko 4 gwiazdy z powodu, że podstawowe pudełko tylko zawiera jeden scenariusz i od razu jesteśmy zmuszeni dokupić dodatek po zaledwie kilku godzinach rozgrywki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium