In The Colonists each player is a mayor of a village and must develop their environment to gain room for new farmers, craftsmen, and citizens. The main goal of the game is full employment, so players must create new jobs, educate the people, and build new houses to increase their population. But resources are limited, and their storage leads to problems that players must deal with, while also not forgetting to upgrade their buildings. Players select actions by moving their mayor on a central board.
The Colonists is designed in different levels and scenarios, and even includes something akin to a tutorial, with the playing time varying between 30 minutes (for beginners) and 180 minutes (experts).
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Oleksandr Parubets
29 maja 2018
Dziwna gra. Ciekawe znaleziska (szczegółowy zarządzanie siły roboczej, zmieniający się rynek, kolonie z unikalnymi właściwościami), ale czas pełnego partii zabija cały fan na pniu.
Jeśli grać wszystkie epoki, to proces raczej przypomina wyczerpującej pracy, niż fascynujące wydarzenie. Po kilku godzinach zaczynasz szczerze nudzić, a po jeszcze jednego chcesz, żeby to się szybko skończyło. Częściowo wina w tym podstawowej mechaniki wyboru działań, które oferuje pozorną zmienność, tak jak w rzeczywistości, z rundy na rundę robisz jedno i to samo.
Szkoda, że pomysł "epickości" przyćmiła umysł autora. Przecież można było wymyślić bogaty krótki tryb i uczynić go głównym, a długą zostawić jako opcji.
Podsumowanie: wystawił na sprzedaż.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Oleksandr Parubets
Dziwna gra. Ciekawe znaleziska (szczegółowy zarządzanie siły roboczej, zmieniający się rynek, kolonie z unikalnymi właściwościami), ale czas pełnego partii zabija cały fan na pniu. Jeśli grać wszystkie epoki, to proces raczej przypomina wyczerpującej pracy, niż fascynujące wydarzenie. Po kilku godzinach zaczynasz szczerze nudzić, a po jeszcze jednego chcesz, żeby to się szybko skończyło. Częściowo wina w tym podstawowej mechaniki wyboru działań, które oferuje pozorną zmienność, tak jak w rzeczywistości, z rundy na rundę robisz jedno i to samo. Szkoda, że pomysł "epickości" przyćmiła umysł autora. Przecież można było wymyślić bogaty krótki tryb i uczynić go głównym, a długą zostawić jako opcji. Podsumowanie: wystawił na sprzedaż.