Vendors
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2-6 |
Zalecany wiek | od 12 lat |
Czas zabawy | ok. 30-60 minut |
Projektant | Jan Madejski |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Opis
Wciel się w rolę dyrektora IT dużego przedsiębiorstwa – telekomu, banku, firmy energetycznej. Weź udział w wyścigu technologicznym, zdobywając od wiodących dostawców najbardziej innowacyjne oprogramowanie, które pozwoli ci sprawnie obsługiwać twoich klientów i zyskiwać nowych. Od ich liczby zależeć będzie twoja pozycja na rynku i zwycięstwo w grze. Uważaj jednak na problemy techniczne. Może potrzebna ci będzie pomoc zwinnego dostawcy?
W grze Vendors gracze wcielają się w dyrektorów IT dużych przedsiębiorstw i starają się skutecznie rozwijać swoje systemy informatyczne, tak by pozyskać i obsłużyć jak największą liczbę klientów. Aby zdobywać nowych klientów, dyrektorzy muszą wybierać pomiędzy – nie zawsze kompatybilnymi – ofertami różnych dostawców i mierzyć się z wynikającymi z tego problemami technicznymi. Zwycięzcą zostanie gracz, którego przedsiębiorstwo na koniec gry posiadać będzie największą liczbę klientów – zarówno biznesowych, jak i indywidualnych.
Celem gry jest zdobycie jak największej liczby znaczników Klientów dwóch typów: indywidualnych i biznesowych. Na koniec gry każdą zdobytą parę dwóch różnych Klientów należy liczyć jako punkt zwycięstwa. Wygrywa gracz, który posiada najwięcej takich punktów.
Warto zobaczyć: | |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.