Neuroshima: Konwój (druga edycja)

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2 osoby
Zalecany wiek od 10 lat
Czas zabawy ok. 30-60 minut
Autor Ignacy Trzewiczek
Wydanie polskie
Instrukcja polska
Złożoność dla początkujących
Dostępność: niedostępny
Cena: 53,90 zł 53.90
ilość szt.
Zyskujesz 10 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 0
Wydawca: Portal Games
Kod produktu: 5309

Opis

Konwój maszyn Molocha wyruszył w kierunku Nowego Jorku. Elektroniczny mózg podjął decyzję – rozłożona na wschodnim wybrzeżu metropolia musi zostać zrównana z ziemią. To zakończy opór ludzi i pozwoli ostatecznie złamać linie obrony. Stalowoszare mrowie maszyn niszczy wszystko na swej drodze. Horyzont zdobią słupy dymu. Już wkrótce ozdobią krajobraz w miejscu, które dawniej nazywano Nowym Jorkiem…

Chyba że… Chyba że żołnierze Posterunku zdołają zatrzymać marsz maszyn Molocha…


Konwój to gra karciana dla dwóch graczy, której akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy, znanym z takich gier jak Neuroshima Hex, 51. Stan, czy Nowa Era, świecie, w którym ludzkość walczy z armią Molocha, napierającą od północy bezlitosną, rosnącą z każdym dniem konstrukcją zamieniającą świat w gigantyczną automatyczną fabrykę, w której nie ma miejsca na ludzi.

Konwój to asymetryczna gra karciana – jeden z graczy kieruje tytułowym konwojem potężnych maszyn Molocha, które zmierzają w kierunku Nowego Jorku obracając w ruinę mijane po drodze miasta. Jego celem jest dotrzeć do miasta i obrócić je w perzynę. Gracz dysponuje talią 35 kart zawierającą maszyny Molocha (znane z Neuroshimy Hex roboty takie jak Działo Gaussa, Klaun, czy Juggernaut), moduły, dołączane do maszyn (m.in. moduł Sieci, moduł Kasparov) oraz karty specjalne (jak Odepchnięcie, czy Ruch). Wystawia je w kolejnych miastach starając się obrócić ludzkie osady w pył i przygotować się do finałowej batalii o Nowy Jork…

Drugi z graczy dowodzi oddziałami partyzanów Posterunku. Ostrzeliwują oni roboty Molocha przez całą ich drogę aż do ostatecznej bitwy w Nowym Jorku. Talia Posterunku także zawiera 35 kart. Gracze znajdą w niej żołnierzy Posterunku (znane z Neuroshimy Hex jednostki takie jak Biegacz, czy Operator CKM), budynki (takie jak Bunkier, czy Działo EMP) oraz wiele kart specjalnych (Ruch, Odwrót, Medyk i inne). Celem gracza Posterunku jest wygrać choć kilka bitew, choć na chwilę spowolnić marsz Molocha i przygotować możliwie największe piekło w samym Nowym Jorku.

Rozgrywka trwa 30-45 minut, wymaga sporej dozy kombinowania, blefowania, przewidywania tego jakie karty przeciwnik może mieć na ręce i na co go aktualnie stać, obfituje w wiele zwrotów akcji i jak zwykle w przypadku gier z Portalu w świetny sposób łączy fabułę gry z elegancką mechaniką.

 


 

Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:
  • Instrukcja
  • Talia 35 kart Posterunku
  • Talia 35 kart Molocha
  • 5 kart miast
  • 21 dwustronnych żetonów siły
  • 6 dwustronnych zdolności specjalnych
  • 1 żeton wykorzystanej cechy miasta
  • 4 żetony zniszczonych dzielnic
  • 1 żeton dodatkowej dzielnicy
  • 1 znacznik walki o dzielnicę

 

Co inni sądzą o tym produkcie? (1)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

11 marca 2017

5/5 OCENA : Konwój - to najnowsza produkcja z tego wachlarza produktów. Dla fanów Neuroshimy jest to produkt wręcz obowiązkowy. Ten zestaw to wiele możliwości wynikających z różnorodnych zasad i cech w pięknej oprawie graficznej. Fani polubią obecną tu ostrą interakcję. ale znajdą się i tacy co uznają grę przy pierwszym kontakcie zniechęcającą. No i instrukcja - nieprzejrzysta i mało solidna. Dla mnie to jednak produkt bardzo dobry z tej serii.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium