Nowe Pokolenia

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2-4
Zalecany wiek od 10 lat
Czas zabawy ok. 60-90 minut
Autor Inka Brand, Markus Brand
Cena: 129,90 zł 129.90
ilość szt.
Zyskujesz 25 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 5
Wydawca: Hobbity.EU
Kod produktu: 5308

Opis

W kronikach wsi otwiera się nowy rozdział, nadchodzą nowe Pokolenia. Każdy gracz kontroluje jedną wioskę i stara się zapewnić jej mieszkańcom dobrobyt i sławę. Każdy gracz zarządza jedną wioską i ma po jednym mieszkańcu w każdej z 5 profesji: opata, podróżnika, radnego, rzemieślnika i kupca. Aby przyciągnąć nowych klientów i mnichów do wioski, gracze ją rozbudowują, wznosząc nowe budynki, powiększając pola uprawne i sprzedając wyprodukowane dobra, a wszystko to pod presją uciekającego czasu. Co jakiś czas jeden z mieszkańców wioski umiera, pozostawiając swoje stanowisko wolne. I mimo, że można jego potomka przyuczyć do zawodu, to i tak wkrótce okaże się, że trzeba zaniedbać pewne obszary na rzecz innych.

Nowe Pokolenia to samodzielna gra, której akcja toczy się w tym samym "uniwersum", co utytułowana gra POKOLENIA. Łącząc znajome elementy ze świeżą mechaniką oczaruje zarówno nowych graczy, jak i doświadczonych fanów Pokoleń.

Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:
  • 1 plansza
  • 4 plansze wiosek
  • 108 kart
  • 12 kości
  • 70 czarnych znaczników
  • 1 pionek szczura
  • 4 pionki zarządców
  • 1 notatnik
  • 4 ponurych żniwiarzy
  • 4 żetony wyrobników
  • 4 żetony o wartości "2/12"
  • 58 znaczników punktów historii
  • 1 żeton rozpoczynającego gracza
  • 4 znaczniki czasu
  • 1 instrukcja

Co inni sądzą o tym produkcie? (1)

17 czerwca 2018

Po pierwsze, ogromne urządzenie, podczas którego rozkładanie kart według typów po prostu męczy. Plus, już na etapie przygotowania duże kwadratowe karty zamykają cały stół. A przecież jeszcze trzeba zostawić miejsce dla osobistych tabletów (są też duże), a także znaleźć wolne miejsce do zakupionych kart. Po drugie, sama mechanika aktywacji miejsc za pomocą sumy punktów na dwóch kościach, wybranych z ogólnej puli, absolutnie nie ominął. Nie ma radości z dobrze wypadło i przejrzystych ścian, zamiast tego sucha matematyka ścian. No i, po trzecie, typy budynków i podstawowe zasady w pełni przeniósł się z poprzednikiem. W sumie, można grać, ale dam preferują bardziej elegancki Village. Złożyło się wrażenie, że Inka i Markus po prostu chcieli wypuścić inna gre, ale nie zadbali, aby była samowystarczalna. Podsumowanie: opuściła kolekcję po pierwszej partii.

Inni kupili również