Taverna
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2-5 |
Zalecany wiek | od 12 lat |
Czas zabawy | ok. 60-90 minut |
Projektant | Karl Marcelle |
Wydanie | angielskie |
Instrukcja | angielska |
Zależność językowa | średnio tekstu, jeden z graczy powinien znać język |
Opis
Rozpoczął się dzień Świętego Averny, najważniejszy dzień w królestwie Averna. Wszyscy poddani gromadzą się w stolicy królestwa by świętować i bawić się, od jednej tawerny do drugiej.
W grze Tawerna, gracze stają się karczmarzami, którzy z chęcią wykorzystają ten dzień, by napełnić swoje sakiewki i rozsławić nazwy swoich tawern. By to zrobić, każdy z graczy musi wejść w dobre stosunki z czterema ludami królestwa, jak również sprostać zachciankom dworu królewskiego. Każdy z graczy musi podjąć decyzję, czy będzie miał ze wszystkimi dobre układy. A może warto oszukiwać, używać magii i wykorzystywać wpływy u znanych dygnitarzy by osiągnąć swój cel?
W każej turze gracze muszą wybrać jedną kartę gościa z puli czterech kart, i umieścić ją w jednej z pięciu tawern. Ich właściciele zyskują pieniądze, a karczmarz otrzyma wynagrodzenie jeśli spełni wymagania gości. Podczas tury można również zagrać kartę dygnitarza, rzucić czar, wykorzystać łaskę króla i korzystać z innych przywilejów. Szósta tura kończy sie punktacja.
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.