Troyes + 4 karty promo (edycja polska)

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2-4
Zalecany wiek od 12 lat
Czas zabawy ok. 90-120 minut
Projektant Sébastien Dujardin, Xavier Georges, Alain Orban
Wydanie polskie
Instrukcja polska
Złożoność dla średnio-zaawansowanych
Dostępność: w magazynie
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Cena: 149,90 zł 149.90
ilość szt.
Zyskujesz 29 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 4.66667
Wydawca: Wydawnictwo Rebel
Kod produktu: 6901

Opis

Akcja gry toczy się w tytułowym Troyes - średniowiecznym mieście położonym nad Sekwaną w Szampanii. To oryginalna gra strategiczna, w której uczestnicy rywalizacji wcielają się w zamożne rodziny zaangażowane w rozwój francuskiego miasta. 

Używając swych wpływów staramy się oddziaływać na trzy główne dziedziny, związane z funkcjonowaniem Troyes: wojskową, religijną i cywilną. Obsadzając pionki w lokacjach określonego typu, otrzymujemy pule kości w różnych kolorach. Obrazują one siłę roboczą oferowaną przez mieszkańców miasta, którą możemy spożytkować na rozmaite sposoby: w handlu, przy budowie katedry, czy też przy zwalczaniu rozmaitych wydarzeń, z którymi boryka się miasto. 

Celem rywalizacji jest podjęcie takich działań, które przyniosą nam największą sławę w mieście, obrazowaną przez zgromadzone punkty zwycięstwa.

UWAGA! Do każdego egzemplarza zakupionego w przedsprzedaży dodajemy bonusowe karty.   

Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:
  • denary w trzech nominałach (1 (×24), 5 (×12), 10 (×4))
  • plansza
  • żetony punktów zwycięstwa
  • 24 kostki w 4 kolorach
  • 56 znaczników mieszkańców w 5 kolorach
  • 90 drewnianych sześcianów w 5 kolorach
  • 8 drewnianych krążków
  • 9 kart aktywności
  • 16 kart zdarzeń
  • 6 kart postaci
  • 1 karta gracza rozpoczynającego
  • 6 kart pomocy

Co inni sądzą o tym produkcie? (3)

21 marca 2017

Cwana, złośliwa i całkiem ładna gra. Miła niespodzianka jak na euro. Mechanizm zarządzania kostkami okay, budynki czy wyprawy okay. Dla mnie trochę zbyt krótka kołderka. Zagrałbym ze 1-2 rundy więcej. Ikonografia słaba, trzeba często rzucać okiem na okno pomocy.

26 kwietnia 2017

OCENA 4/5: Troyes - to gra, którą serdecznie polecam każdemu fanowi gier strategicznych. Nowatorskie zasady, ogromny potencjał i pasjonująca rozgrywka to jej główne zalety. Minusem dla niektórych może być dość uboga szata graficzna, ale moim zdaniem można to wytłumaczyć przyjętą przez autorów estetyką. Innym problemem jest słabe wykonanie kart, które są podatne na zniszczenia. Warto też zaznaczyć,że planszostrefa.pl dodaje 4 karty promo do zakupionego tu produktu. Oferta zatem bardzo fajna polecam!

17 lutego 2018

Najlepsza gra kościana w historii planszówek. Mój numer 1 na liście TOP10 gier planszowych. Cięższy "mózgotrzep". Mechanizm zarządzania kostkami + podkupywanie od przeciwników pozwala na ogromną liczbę możliwych wariantów rozgrywki. W zasadzie każda partia jest niepowtarzalna. Z każdą liczbą oczek da się coś zrobić, tu nie ma słabych wyrzutów. Piękne grafiki w klimacie średniowiecznym doskonale uzupełniają się z tematyką gry. W dodatku nazwy akcji wykonywanych są świetnie wpasowane w efekt działania. Gra dopieszczona pod każdym względem. Dla mnie rewelacja 5/5 POLECAM!

Inni kupili również