Troyes + 4 karty promo (edycja polska)

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2-4
Zalecany wiek od 12 lat
Czas zabawy ok. 90-120 minut
Projektant Sébastien Dujardin, Xavier Georges, Alain Orban
Wydanie polskie
Instrukcja polska
Złożoność dla średnio-zaawansowanych
Dostępność: w magazynie
Wysyłka w: (wysyłka do 24 godzin)
Cena: 149,90 zł 149.90
ilość szt.
Zyskujesz 29 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Oceń produkt w skali 1-5: 4
Wydawca: Wydawnictwo Rebel

Opis

Akcja gry toczy się w tytułowym Troyes - średniowiecznym mieście położonym nad Sekwaną w Szampanii. To oryginalna gra strategiczna, w której uczestnicy rywalizacji wcielają się w zamożne rodziny zaangażowane w rozwój francuskiego miasta. 

Używając swych wpływów staramy się oddziaływać na trzy główne dziedziny, związane z funkcjonowaniem Troyes: wojskową, religijną i cywilną. Obsadzając pionki w lokacjach określonego typu, otrzymujemy pule kości w różnych kolorach. Obrazują one siłę roboczą oferowaną przez mieszkańców miasta, którą możemy spożytkować na rozmaite sposoby: w handlu, przy budowie katedry, czy też przy zwalczaniu rozmaitych wydarzeń, z którymi boryka się miasto. 

Celem rywalizacji jest podjęcie takich działań, które przyniosą nam największą sławę w mieście, obrazowaną przez zgromadzone punkty zwycięstwa.

UWAGA! Do każdego egzemplarza zakupionego w przedsprzedaży dodajemy bonusowe karty.   

Zawartość pudełka: Warto zobaczyć:
  • denary w trzech nominałach (1 (×24), 5 (×12), 10 (×4))
  • plansza
  • żetony punktów zwycięstwa
  • 24 kostki w 4 kolorach
  • 56 znaczników mieszkańców w 5 kolorach
  • 90 drewnianych sześcianów w 5 kolorach
  • 8 drewnianych krążków
  • 9 kart aktywności
  • 16 kart zdarzeń
  • 6 kart postaci
  • 1 karta gracza rozpoczynającego
  • 6 kart pomocy

Co inni sądzą o tym produkcie? (2)

21 marca 2017

Cwana, złośliwa i całkiem ładna gra. Miła niespodzianka jak na euro. Mechanizm zarządzania kostkami okay, budynki czy wyprawy okay. Dla mnie trochę zbyt krótka kołderka. Zagrałbym ze 1-2 rundy więcej. Ikonografia słaba, trzeba często rzucać okiem na okno pomocy.

26 kwietnia 2017

OCENA 4/5: Troyes - to gra, którą serdecznie polecam każdemu fanowi gier strategicznych. Nowatorskie zasady, ogromny potencjał i pasjonująca rozgrywka to jej główne zalety. Minusem dla niektórych może być dość uboga szata graficzna, ale moim zdaniem można to wytłumaczyć przyjętą przez autorów estetyką. Innym problemem jest słabe wykonanie kart, które są podatne na zniszczenia. Warto też zaznaczyć,że planszostrefa.pl dodaje 4 karty promo do zakupionego tu produktu. Oferta zatem bardzo fajna polecam!